Jak informuje Burmistrz Mateusz Bobek „ realizacja projektu przebiega sprawnie i cieszy się sporym zainteresowaniem wśród naszych mieszkańców. W ciągu miesiąca wydaliśmy ponad 100 kart. Niestety z uwagi na panującą sytuację, aby ograniczyć przemieszczanie się w urzędzie, wszystkie karty wysyłamy listownie, tradycyjną pocztą. Przybywa też firm oferujących swoje usługi w ramach MKM. Do tej pory umowy partnerskie podpisało 19 firm, a od 01 maja br. posiadacze karty mogą ubiegać się o „Bon Seniora”.
„Bon Seniora” to jednorazowo przyznawane świadczenie pieniężne w wysokości 150 zł. Do otrzymania ww. świadczenia, uprawnione są osoby, które ukończyły 65 lat i posiadają Międzyzdrojską Kartę Mieszkańca. Wnioski można składać od 01 maja do 30 września br. Podobnie, jak w przypadku wydania karty mieszkańca, należy czytelnie wypełnić formularz pn.”Wniosek o przyznanie świadczenia pieniężnego „Bon Seniora” i wraz z wydaną uprzednio kartą mieszkańca, po umówieniu wizyty zgłosić się do pok. nr 6 w Urzędzie Miejskim. Wnioski oraz wszelkie informacje o Międzyzdrojskiej Karcie Mieszkańca dostępne są na stronie www.karta.miedzyzdroje.pl., a szczegółowa oferta Partnerów w zakładce „Partnerzy”.
Informacji o programie udziela również Referat Promocji, Kultury i Turystyki, tel. 609 519 590 lub 798 129 494.
Anetta Czyżak
UM Międzyzdroje
Można upoważnić, ale po co skoro karty będą wysłane pocztą
Dzwoniłem zapytać to mozna to zrobić tylko trzeba mieć pit pierwsza strona potwierdzony urzędowo. Elektronicznie złożony pit powinien mieć potwierdzenie pitu razem z upo na mailu lub skrzynce epuap z tego co zrozumiałem.
Czy można upoważnić kogoś z najbliższej rodziny do odbioru tego? W wydziale komunikacji upoważnienie bez notariusza wystarczy jeśli chodzi o sprawy związane z pierwsza linia pokrewieństwa. Mam nadzieję, ze tutaj tak samo bo jak w czasach kowidu każdy będzie miał chodzić osobno to trochę nie mam czasu całej rodziny pojedynczo wysyłać.