Polski produkt w dobrej cenie
Rosnąca inflacja oraz niższe dochody sprawiły, że konsumenci jeszcze bardziej niż wcześniej oszczędzają. W związku z pandemią coraz chętniej sięgają po produkty marki własnej, które łączą dobrą jakość z satysfakcjonującą ceną. Wśród największych walorów artykułów z tej kategorii wskazują cenę, co potwierdza 49 proc. respondentów, w następnej kolejności znalazło się polskie pochodzenie produktów (20 proc.) i ich dobra jakość.
Wiem, co jem – Polacy czytają etykiety
Fakt, że Polacy oszczędniej podchodzą do codziennych wydatków nie oznacza, że rezygnują z produktów, które dostarczą im wszystkich poszukiwanych w danej chwili wartości. Świadomość zakupowa konsumentów rośnie z każdym rokiem i coraz częściej zwracają oni uwagę na skład kupowanych przez siebie produktów. O zawartości koszyka zakupowego decyduje przede wszystkim relacja ceny do jakości, skład produktu i coraz częściej jego lokalne pochodzenie.
– Pochodzenie produktów i zdrowe odżywianie to bardzo ważne aspekty determinujące wybory polskich konsumentów. Staramy się tak optymalizować portfolio naszych produktów, by klienci znaleźli w nim sprawdzone, świeże artykuły, które łączą cechy dobrej jakości i satysfakcjonującej ceny. Szczególnie koncentrujemy się na rozwoju naszej marki własnej Lewiatan, w ramach której oferujemy już blisko 500 produktów z różnych kategorii – komentuje Andrzej Izraelski, członek zarządu Lewiatan Holding S.A. i dodaje – Od lat łączy nas bliska współpraca z polskimi producentami, którzy odpowiadają m.in. za produkcję produktów naszej marki własnej. W tej chwili pracujemy już z blisko 150 dostawcami i planujemy, że ta liczba będzie nadal rosnąć.
Polska Sieć Handlowa Lewiatan od lat rozwija ofertę swoich marek własnych. Portfolio sieci skupia produkty z kilkunastu kategorii, w tym: napoje, słodycze, produkty zbożowe, konserwy, przetwory, dania gotowe, przekąski słone a także artykuły higieniczne, kosmetyki, chemię gospodarczą oraz produkty przemysłowe.
Gotuj z Lewiatanem – inspiracje kulinarne dla klientów
– Z myślą o swoich klientach już po raz czwarty zaprezentowaliśmy kolejną odsłonę magazynu „Polecamy produkty marki własnej Lewiatan”, w którym znalazły się przepisy i wskazówki na to, jak szybko, tanio i smacznie przygotować zdrowy i pełnowartościowy posiłek na każdą okazję bazujący na produktach naszej marki własnej – podkreśla Andrzej Izraelski. Tegoroczna odsłona biuletynu przybrała formę elektroniczną i dostępna jest cały czas na stronie internetowej www.lewiatan.pl – To nie jedyna interaktywna forma komunikacji w klientami marki. Także od 4 lat z myślą o klientach, preferujących doskonalenie umiejętności kulinarnych za pośrednictwem Internetu, aktywnie prowadzimy kanał w serwisie YouTube pod nazwą „Gotuję z Lewiatanem”, na którym każda osoba lubiąca gotować znajdzie przepisy w formie wideo - dodaje.
Monika Kułaga
Jestem świadomym konsumentem, bardzo mnie cieszy kiedy jest napisany kraj pochodzenia np warzyw czy owoców, jak krajowe to omijam szerokim łukiem. Wędliny to prawie wszystkie zagraniczny kapitał, sery a raczej wyroby seropodobne także nie tykam tych z polski.
Trwa bojkot produktów rodzimych rolników ze wschodniej Polski w podzięce za wynik wyborów prezydenckich.Alleluja.
Chce zarabiać a nie oszczędzać. Urząd cen maksymalnych (by nie było inflacji gdy gotówką popłynie do ludzi) oraz dochód bezwarunkowy, czekam.
Polacy chcą oszczędzać? To jakiś nonsens! Polacy chcą godnie żyć jak ich sąsiedzi zza zachodniej granicy. Chcą zarabiać i wydawać tak jak oni. Dopiero wtedy można myśleć o oszczędzaniu. Polacy są zmuszeni oszczędzać przez inflacje i rozdawnictwo rządu. To wstyd że zarobki w tym kraju oraz ceny dla większości społeczeństwa nie pozwalają na normalną egzystencje.
Jestem świadomym konsumentem, bardzo mnie cieszy kiedy jest napisany kraj pochodzenia np warzyw czy owoców, jak krajowe to omijam szerokim łukiem. Wędliny to prawie wszystkie zagraniczny kapitał, sery a raczej wyroby seropodobne także nie tykam tych z polski.
A gdzie maski !