Dotychczas dokumenty były przyjmowane w sekretariacie urzędu na I piętrze, co sprawiało problem niektórym osobom.
W związku z powyższym w celu usprawnienia przyjmowania dokumentów ( pism, wniosków, podań itp.) do urzędu i zapewnienia wygody interesantom, od 10 czerwca zostało otwarte Biuro Obsługi Interesanta, które mieści się na parterze w pokoju numer 9. Biuro jest otwarte w godzinach pracy urzędu.
Natomiast organizacją spotkań z burmistrzem i z zastępcą burmistrza w dalszym ciągu zajmuje się sekretariat pokój nr 10, tel. 91 32 75 631.
Joanna Ścigała
Rzecznik Prasowy
UM w Międzyzdrojach
Dalej polecam sprawdzić" przetargi" na najem terenów pod parkingi...
Wreszcie ktoś pogonił niekompetentnych i aroganckich urzędasów. teraz mają problem bo trzeba pracować a nie kawki i baje!
To tylko kosmetyka jak mówią w MTBS.
Odliczamy wasze dni do końca... brak kompetencji i wmawianie pracownikom czegoś czego nie było brawo dla Was... do pracy się nie chce przychodzić. ..
Nareszcie modernizacja archaicznych systemów w Urzędzie Międzyzdrojów! Tam świat zatrzymał się w średniowieczu, tylko spółeczki poprzedniego burmistrza miały się dobrze, wypijając krew jak pijawki z podatnika. Mam nadzieję ze sobie poradzą.
A pokój nr. 9 został przeniesiony do nieistniejącego pokoju 33. CBA lustruje w gabinecie 1.
Nie ma żadnej zmiany rybna kontynuacja, kolesiostwo, architekt i jego zastępca specjalista z ustawionych wyborów, CBA jest krok za wami bubki skwarkowe