POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Piątek [05.04.2019, 11:09:59] • Gmina Dziwnów

Charakterystyczne Elementy Rozpoznawcze w Gminie Dziwnów

Charakterystyczne Elementy Rozpoznawcze w Gminie Dziwnów

fot. Organizator

Zapraszamy Państwa do udziału w konkursie pt. „Charakterystyczny Element Rozpoznawczy”. Jego założenia są następujące – chodzi o zaproponowanie przez mieszkańców (oraz osoby spoza gminy) Międzywodzia, Dziwnowa, Dziwnówka i Łukęcina, stworzenia w ich miejscowości czegoś w rodzaju „znaku/budowli/instalacji wyróżniającej”. Miałoby to być „coś” charakterystycznego i jednocześnie niepowtarzalnego dla tego konkretnego miejsca. Mogą to być przestrzenne figury, napisy, konstrukcje itd.

Liczmy w tym zakresie na Państwa inwencję oraz pomysłowość. Dla przykładu - Gdańsk ma słynną fontannę Neptuna, Warszawa znaną wszystkim Kolumnę Zygmunta III Wazy, Los Angeles kojarzy się nieodzownie z napisem Hollywood usytuowanym na wzgórzu. Co zaś będzie znakiem rozpoznawczym każdej z gminnych miejscowości ? To zależy od Państwa pomysłów i inwencji.

Prace konkursowe winny być składne w tzw. teczce konkursowej, która powinna zawierać:

a) stronę tytułową;
b) rysunki złożone w teczce do formatu A4;
c) krótki opis techniczny (proponowane wymiary, kolorystyka itp.);
d) propozycję, co do wykorzystania materiałów dla budowy „CER”;
e) propozycję lokalizacji „CER” (opisowa, zdjęciowa lub na mapce poglądowej);
f) dane projektodawcy: imię i nazwisko, adres zamieszkania, telefon kontaktowy oraz adresem poczty elektronicznej (dane te będą służyć do kontaktu z organizatorem);
g) zgodę na nieograniczone wykorzystanie pracy konkursowej przez Gminę Dziwnów;

UWAGA: prace nie podpisane, anonimowe – nie będą zakwalifikowane do konkursu.

Na podstawie wyłonionych propozycji „CER”, zostaną zaprojektowane elementy małej architektury do instalacji plenerowej przez osoby uprawnione do projektowania. W zależności od kosztów powstania konkretnych „CER”, będą one sukcesywnie realizowane przez Gminę Dziwnów.

Konkurs składa się z czterech etapów:

1. ETAP I – od 4.04 do 10.05.2019 roku – składanie prac konkursowych, powołanie komisji konkursowej.
2. ETAP II – od 11.05 do 20.05.2019 roku – wytypowanie trzech najlepszych prac dla każdej miejscowości Gminy Dziwnów.
3. ETAP III – od 21.05 do 31.05.2019 roku – głosowanie internautów dotyczące wyboru najlepszego projektu spośród trzech finałowych (dla każdej miejscowości)
4. ETAP IV – 10.06.2019 roku – ogłoszenie wyników konkursu.

Prace konkursowe należy składać w Biurze Promocji i Informacji Turystycznej, znajdującym się przy ulicy Reymonta 10 w Dziwnowie (hala MOSiK). Wszelkie pytania prosimy przesyłać na adres: it@mosik.pl

Regulamin konkursu (w formacie PDF) jest do pobrania tutaj: www.dziwnow.pl/asp/pliki/pdf_2019/regulamin_cer2019.pdf
Krzysztof Zawiliński / www.dziwnow.pl


komentarzy: 0, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Informacja o planowanej przerwie w dostawie wody w związku z przebudową ul. Orzeszkowej w Kamieniu Pomorskim. Planowane są przerwy w dostawie wody w dniach 21-25 października na odcinku od skrzyżowania z ul. Reja do mostu (również w ul. Reya, Tęczowej i Wiśniowej). Przerwy w dostawie spowodowane będą przełączaniem istniejącej sieci wodociągowej do nowo wybudowanego wodociągu w ul. Orzeszkowej. Za utrudnienia przepraszamy ■ W najbliższy wtorek, 21 października, w sali ślubów Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach o godzinie – godz. 11:00, odbędzie się spotkanie informacyjne dotyczące środków unijnych, współpracy z gminą i Lokalną Organizacją Turystyczną Wyspy Wolin. Przedsiębiorcy dowiedzą się, jak uzyskać nawet 200 tysięcy złotych wsparcia dla swojej firmy. Treść artykułu: W imieniu Burmistrz Międzyzdrojów, Beaty Kiryluk, zapraszamy przedsiębiorców, przedstawicieli organizacji i wszystkich zainteresowanych rozwojem lokalnej gospodarki na spotkanie poświęcone możliwościom pozyskania środków unijnych oraz współpracy z gminą i LOT Wyspy Wolin. Spotkanie odbędzie się 21 października (wtorek) w sali ślubów Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach. W programie przewidziano wystąpienia przedstawicieli instytucji wspierających rozwój przedsiębiorczości: Krzysztof Berest, Dyrektor Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Wojciech Celiński z Lokalnej Organizacji Turystycznej Wyspy Wolin Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego – prezentacja produktów Zachodniopomorskiego Funduszu Rozwoju, m.in. pożyczek, poręczeń i reporęczeń, a także przedstawienie możliwości uzyskania bezzwrotnego dofinansowania szkoleń ze środków unijnych Katarzyna Kutereba-Gnitecka, Dyrektor LGR Zalew – prezentacja środków UE dostępnych w ramach programu LGR Na zakończenie przewidziano część poświęconą sprawom różnym i pytaniom uczestników. Tematem przewodnim wydarzenia będzie program „Dofinansowanie usług rozwojowych dla zachodniopomorskich MMŚP III”, który daje możliwość uzyskania nawet 200 000 zł dofinansowania na firmę oraz 10 000 zł na osobę ■