W ramach kampanii powstało 10 spotów wideo, które pokazują, jak w rzeczywistości postrzegane są osoby nadużywające alkoholu, palacze i osoby zażywające narkotyki. Obejrzeć je można na YouTube.
Prezentowane są rzeczywiste oddziaływanie używek na organizm i wizerunek towarzyski, w zderzeniu z wyobrażeniami, co w ostateczności prowadzi do rozczarowania i żenujących zachowań.
Kampania „Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość” jest adresowana do młodzieży ich rodziców, opiekunów i pedagogów, dla których przygotowano serię artykułów pomagających m.in. zrozumieć, jak rozmawiać z nastolatkami o używkach oraz jak rozpoznać pierwsze oznaki uzależnienia.
Dodatkowo powstała również strona internetowa www.melanz.tv. Jej głównym elementem jest test „Jakim typem melanżowicza jesteś?” utrzymany w konwencji popularnych quizów rozrywkowych.
u mnie jusz czfartą dobę, nie podam namaru bo fstyd
melanż to melanż z piżmakiem tylko i wyłącznie
MELANZ U DUDIEGO
TITO WJADA ODCHODY