POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Piątek [13.05.2016, 10:10:12] • Międzyzdroje

Czytelnik: Dlaczego sklep Netto w Międzyzdrojach nie dba o swoich klientów?

Jeden z Czytelników nie mógł przejść obojętnie wobec tego co dzieje się w sklepie Netto w Międzyzdrojach. To co zobaczył przeszło jego najśmielsze oczekiwania. Według Czytelnika zachowanie personelu sklepu pozostawia wiele do życzenia. Z relacji mieszkańca Międzyzdrojów wynika, że sprzedawcy notorycznie każą iść klientom rozmienić pieniądze bo w sklepie nie mają jak wydać.

- Czy naprawdę kierownictwo sklepu nie jest w stanie zabezpieczyć swoich pracowników w drobne do wydawania? - pyta Czytelnik.

Uwagę Czytelnika przykuło nie tylko zachowanie pracowników, ale także bałagan, jaki panuje w sklepie.

- Nie ma jeszcze sezonu a na tym sklepie panuje większy bałagan niż niejednokrotnie w lipcu czy sierpniu. Brak jest cen na półkach bądź ceny na paragonie różnią się od podanych przy produkcie. Urządzenia do sprawdzania cen nie działają a jak poprosić personel o sprawdzenie ceny to rzadko kiedy spotkamy się z uprzejmą reakcją. Czy tak ma wyglądać profesjonalna obsługa w duńskim dyskoncie?- pyta Czytelnik.

Można pokusić się o stwierdzenie, że pracownicy sklepu Netto niezbyt dbają o dobry wizerunek swojego miejsca pracy.

- 21.04 byłem świadkiem jak pracownik sklepu mieszczącego się przy ulicy Gryfa Pomorskiego w Międzyzdrojach w bulwersujący sposób potraktował jednego z klientów. Klient ze względu na obszerne zakupy jakie posiadał w wózku zakupowym poprosił siedzącego na kasie młodego mężczyznę o zawołanie dodatkowej osoby do pomocy w kasowaniu. Pracownik niestety nie zareagował a na powtórną prośbę klienta odpowiedział, że jeżeli coś mu się nie podoba to może iść do innego sklepu-podsumowuje Czytelnik.

Z tą sprawą zwróciliśmy się do biura prasowego sklepów Netto. Czekamy na ich stanowisko w tej sprawie.

źródło: www.ikamien.pl


komentarzy: 18, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-18 z 18

Gość • Piątek [03.06.2016, 08:16:47] • [IP: 178.36.198.**]

Dlaczego biedronka nie dba o klientów. Dlaczego jest bałagan na promenadzie. Dlaczego ulice są nie przejezdne. Dlaczego i po co i czemu. Jeszcze się taki nie urodził...dajcie sobie na luz i weźcie się sami za robotę. Pozdrawiam.miłego dnia.

MAX • Sobota [28.05.2016, 07:01:12] • [IP: 5.60.42.**]

A ja to ze Świnoujścia jeżdżę do tego NETTO w Międzyzdrojach i sobie chwalę ten market jak i obsługę, w tym markecie jest duży wybór towaru...Na stoisku mięsnym jest bardzo miła starsza pani...No tak jak ktoś swoje drobne oddał na tacę w kościele, to niechaj ma pretensję do księdza że bierze klepiaki...Na tacę należy dawać grube nominały a klepiaki zostawić na zapłatę w NETTO...Zaraz wybieram się do tego NETTA - cały czas pamiętam o tych drobnych..- pozdrawiam personel>>>>>

Gość • Piątek [27.05.2016, 08:39:41] • [IP: 95.51.14.**]

Jest tyle młodych chętnych ludzi z Polski do pracy a oni zatrudniaja takie odstraszacze na mięsnym itd

Gość • Piątek [27.05.2016, 08:36:34] • [IP: 95.51.14.**]

Zwolnieni pracownicy lub ci ktòrzy odeszli majà często słuszne uwagi ktòrzy nikt nie chciał słuchać a wiadomo że podwyżki to temat obcy lie by tam nor my niewyrobiono

Gość • Sobota [21.05.2016, 09:50:46] • [IP: 46.134.10.***]

Dlaczego czytelnik nie podał choćby swojego imienia? Wydaje mi się, że to zwolniony pracownik robi komuś koło d... Od lat robię zakupy w Netto na ul.Gryfa Pomorskiego i nie zauważyłam ani bałaganu, ani brudu. Jeżeli coś się zbije, wyleje jest sprzątnięte. Widziałam również nie raz jak wspaniali turyści robią syf na półkach. to wyjmą majonez i postawią na półce z chemią, albo powykładają każdą bluzkę, stanik, spodnie z opakowania i już tam ich nie włożą. Przykładów jest dużo. Jeżeli chodzi i śmiejących się pracowników, to cóż śmiech to zdrowie.Mają kobiety przez 8 godzin nie rozmawiać, nie uśmiechać się, bo co ? Oj wredny ten czytelnik...

Gość • Sobota [21.05.2016, 09:23:18] • [IP: 178.238.241.**]

Zamiast krytykować siądż na kasę i popracuj klienci rzucają towar gdzie popadnie i robią bałagan zamiast towar odłożyć na własciwe miejsce, w Netto nie płacą zbyt wiele a harówka jest dlateg nie ma ludzi do pracy.

Gość • Piątek [20.05.2016, 01:05:11] • [IP: 83.11.150.***]

mohery sie uniosły bo na tace nie miały. ... zaj...ne pisuary

Gość • Wtorek [17.05.2016, 13:47:02] • [IP: 89.174.73.**]

(Do czytelnika) Naucz się płacić kartą lub obsługiwać bankomat, wtedy będą mniejsze kolejki i z drobnymi nie będzie problem. Pozdrawiam

Gość • Poniedziałek [16.05.2016, 11:19:56] • [IP: 5.174.113.***]

Jak macie problem to w rękę moja i jedziesz

Życzliwa • Niedziela [15.05.2016, 22:31:51] • [IP: 79.186.66.***]

Za każdym razem jak robie zakupy ma głupi uśmieszek na mordzie lub wręcz chichocze by zwrócić na siebie uwagę :) Ale jak dawno orgazmu nie miała, albo ma kompleks tuszy to nie mój zasrany problem :)

Gość • Niedziela [15.05.2016, 19:36:06] • [IP: 83.20.200.**]

Słyszałam że kliku od niedawna byłych pracowników donosi teraz do różnych instytucji że śmieci z kontenerów sprzedają, że cukier za mało słodki , a sól to za słony środek chemiczny, że parking nie legalnie jest płatny a w okolicy sklepu czesto pada deszcz .

Gość • Niedziela [15.05.2016, 15:19:25] • [IP: 185.11.180.**]

Ruda fałszywa złodziejka oszustka kombinatorka, dziwie się że jeszcze tam pracuje, pomijajc powyższe tematy, samym wyglądem zniechęca do kupowania

Życzliwa • Sobota [14.05.2016, 18:45:11] • [IP: 77.112.16.***]

I świnki na mięsnym rżące za ladą :)same jak balerony. pasują w sam raz ruda zwłaszcza :)))

Gość • Sobota [14.05.2016, 15:30:24] • [IP: 37.47.183.***]

Oj...Nie dobrze się dzieje. A jeszcze Lidl dojdzie do konkurencji i się zacznie

Gość • Sobota [14.05.2016, 10:38:27] • [IP: 83.21.51.***]

znajoma tam pracuje i opowiadala mi ze maja problem ze sprzetem i problem z personelem maja braki jest za malo osob do pracy. wiec moze nieroby zamiast robic syf dookola ludzi sami byscie wzieli sie za robote. aha i jeszcze jedno to klient robi syf nie oni...

Gość • Piątek [13.05.2016, 21:11:53] • [IP: 83.11.147.***]

ale jak brudno jest podłoga ostatnio po prostu masakra!! i że by nie było nie wyglądała wcale jak by właśnie się coś wylało tylko była brudna i klejąca syf totalny!!

Gość • Piątek [13.05.2016, 18:47:10] • [IP: 79.184.154.***]

Bo TE sklepy kochaja wasze pieniadze, nie was !

Gość • Piątek [13.05.2016, 17:28:18] • [IP: 37.47.77.**]

Z drobnymi to jest wyssane z palca ze klient musi chodzić rozmieniać pieniadze jeżeli jest sytuacja ze kasjer nie ma pieniędzy to ktos z personelu rozmienia pieniadze na stoiskach a bałagan jest spowodowany tym i nie tylko na sklepie Netto z braku kadry pracowniczej i to nie tylko jest problem w Netto ale w całych Międzyzdrojach i bałagan robią przede wszystkim klienci którzy wrzucają nabial mrożonki np w ciastka itd.a mowa o tym młodym chlopaku to juz nie pracuje..

Oglądasz 1-18 z 18
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Informacja o planowanej przerwie w dostawie wody w związku z przebudową ul. Orzeszkowej w Kamieniu Pomorskim. Planowane są przerwy w dostawie wody w dniach 21-25 października na odcinku od skrzyżowania z ul. Reja do mostu (również w ul. Reya, Tęczowej i Wiśniowej). Przerwy w dostawie spowodowane będą przełączaniem istniejącej sieci wodociągowej do nowo wybudowanego wodociągu w ul. Orzeszkowej. Za utrudnienia przepraszamy ■ W najbliższy wtorek, 21 października, w sali ślubów Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach o godzinie – godz. 11:00, odbędzie się spotkanie informacyjne dotyczące środków unijnych, współpracy z gminą i Lokalną Organizacją Turystyczną Wyspy Wolin. Przedsiębiorcy dowiedzą się, jak uzyskać nawet 200 tysięcy złotych wsparcia dla swojej firmy. Treść artykułu: W imieniu Burmistrz Międzyzdrojów, Beaty Kiryluk, zapraszamy przedsiębiorców, przedstawicieli organizacji i wszystkich zainteresowanych rozwojem lokalnej gospodarki na spotkanie poświęcone możliwościom pozyskania środków unijnych oraz współpracy z gminą i LOT Wyspy Wolin. Spotkanie odbędzie się 21 października (wtorek) w sali ślubów Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach. W programie przewidziano wystąpienia przedstawicieli instytucji wspierających rozwój przedsiębiorczości: Krzysztof Berest, Dyrektor Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Wojciech Celiński z Lokalnej Organizacji Turystycznej Wyspy Wolin Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego – prezentacja produktów Zachodniopomorskiego Funduszu Rozwoju, m.in. pożyczek, poręczeń i reporęczeń, a także przedstawienie możliwości uzyskania bezzwrotnego dofinansowania szkoleń ze środków unijnych Katarzyna Kutereba-Gnitecka, Dyrektor LGR Zalew – prezentacja środków UE dostępnych w ramach programu LGR Na zakończenie przewidziano część poświęconą sprawom różnym i pytaniom uczestników. Tematem przewodnim wydarzenia będzie program „Dofinansowanie usług rozwojowych dla zachodniopomorskich MMŚP III”, który daje możliwość uzyskania nawet 200 000 zł dofinansowania na firmę oraz 10 000 zł na osobę ■