Informacja powinna zawierać następujące dane:
1) nazwę wnioskodawcy, adres, telefon, e-mail,
2) dane osoby do kontaktu,
3) nazwę zadania,
4) przewidywany termin realizacji zadania i krótki opis zadania (max 10 wierszy),
5) przewidywany całkowity koszt realizacji zadania,
6) przewidywana kwota dofinansowania z budżetu gminy Międzyzdroje.
Przedmiotową informację można przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego, złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta pok. Nr 9 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres um_jadwigabober@miedzyzdroje.pl,. Bliższych informacji można uzyskać u Jadwigi Bober – inspektora ds. społecznych, kultury fizycznej i funduszy zewnętrznych, tel. 91 327 56 68.
Uwaga: przesłanie lub przekazanie powyższych informacji nie jest równoznaczne
ze złożeniem wniosku (oferty) o przyznanie dotacji celowej na sfinansowanie lub dofinansowanie zadania publicznego lub zapewnienie zawarcia umowy na realizacje zadania.
Serdecznie zapraszamy!