Jak się okazało, dłuższa niż planowano przerwa w dostawie energii elektrycznej spowodowana była awarią podnośnika.
- W dniu 13 grudnia odbyły się prace planowe w Międzyzdrojach. Klienci zostali powiadomieni o planowym wyłączeniu zgodnie ze standardami obowiązującymi w Enea Operator. Wykonawcą prac była firma zewnętrzna działająca na nasze zlecenie.
Harmonogram oraz kolejność prac został tak ustalony, aby przerwa w dostawie energii elektrycznej była jak najkrótsza. Tym samym uciążliwość dla naszych klientów jak najmniejsza.
Zakres prac obejmował wprowadzenia kabla do linii napowietrznych oraz wymianę słupa.
Podczas prac doszło do awarii podnośnika koszowego. Niestety prac tych nie można było kontynuować do czasu przyjazdu auta zaopatrzonego w w/w podnośnik.
Wykonawca poinformował ENEA Operator o zaistniałej awarii sprzętu oraz o wydłużającym się czasie potrzebnym na realizację zaplanowanej inwestycji.
Za przesunięcie czasowe wyłączenia bardzo naszych klientów przepraszam jednocześnie prosząc o wyrozumiałość.
Wszystkie inwestycje oraz modernizacje wykonywane przez ENEA Operator mają na celu zwiększenie bezpieczeństwa energetycznego oraz zminimalizowanie przerw w dostawach energii elektrycznej - informuje Sylwia Rycak.

