POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Niedziela [23.08.2020, 23:09:33] • Międzyzdroje

W Netto nie zawsze wiesz za co płacisz

W Netto nie zawsze wiesz za co płacisz

fot. Czytelnik

Od pewnego czasu musimy uważać za co płacimy w sklepach przy kasie, a co jest faktycznie na paragonie.

Stały klient sklepu Netto w Międzyzdrojach przy ulicy Polnej nie pierwszy raz miał problemy z ustaleniem ceny zakupionego towaru. Wielokrotnie zwracano nadpłatę. W ostatnią środę nasz czytelnik dokonał jak zwykle zakupów. Jednak tym razem przy kasie nie sprawdził paragonu. Zrobił to w domu i zauważył, że cena nie zgadza się z tym co było przy kupowanym towarze. Kiedy później zgłosił się do sklepu po korektę kwoty, został potraktowany jakby nie czytał i nie widział, że obok leżały identyczne opakowania. Ponoć były dwa niczym się nieróżniące rodzaje opakowania schabu. Ten z promocją został już wykupiony. Jednak w chłodni przy towarze była cena promocyjna jak na ulotce reklamowej. Podczas rozmowy pani kierownik powiedziała, że nie przyjmie towaru, który był już w domu i nie dokona korekty ceny.
- Stwierdziła kategorycznie, że to moja wina, bo wziąłem identyczny, ale nieobjęty promocją schab. Na pytanie czym się różnił jeden od drugiego odpowiedziała, że niczym, tylko jeden leżał obok drugiego. Od siedmiu lat tutaj dokonuję podstawowych zakupów. Podczas rozmowy nawet mnie nie przeproszono. Rozmowa odbyła się przy ochroniarzu sklepu, który wypytał mnie o personalia pomimo że jestem tam kilka razy w tygodniu od 7 lat i się znamy.

W Netto nie zawsze wiesz za co płacisz

fot. Organizator

Liczę, że przy najbliższych zakupach zostanę przeproszony i różnica ceny zostanie mi zwrócona. Na dowód pokażę zdjęcia reklamy, towaru i paragonu. A za mętne nieklarowne oznakowania towaru klient nie odpowiada. Zakupy powinny być przyjemnością, a nie udręką. Cena zakupionego towaru powinna być taka jaka jest przy nim. A tak było.

W Netto nie zawsze wiesz za co płacisz

fot. Organizator

Mogę dodać, że wcześniej kiedy kasjerka pomyłkowo zamiast całego kartonu mleka /24 szt/ policzyła mi 1 sztukę, to na drugi dzień zwróciłem sporą kwotę do sklepu- pisze niezadowolony klient Netto.

źródło: www.ikamien.pl


komentarzy: 22, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-22 z 22

Gość • Wtorek [25.08.2020, 20:48:20] • [IP: 46.76.78.**]

Ja, zwłaszcza, te promocje sprawdzam na czytniku. Bo właśnie tu są tego typu niejasności cenowe, i to w każdym markecie. Biedronka już miała karę za takie niejasności cenowe, bo na półce inna cena, a w kasie inna. Swego czasu miałam problemy z rachunkiem, ale ilościowe. Monitoring przy kasie sprawę wyjaśnił i mnie przeproszono. Zatem więcej rozwagi przy zakupach. A, obrażanie innych kupujących i tych, pracujących na kasach jest po prostu niegrzeczne.

Gość • Wtorek [25.08.2020, 17:21:08] • [IP: 192.95.12.***]

83.21.203 to nie chodz a reszta niech robi co chce.

Gość • Wtorek [25.08.2020, 16:39:00] • [IP: 77.88.191.***]

Gro wpisów to byli lub obecni pracownicy ale cena 9zł za kilogram schabu a 18zł to już jest różnica i sam fakt że ten sam towar jeden jest w promocji a drugi nie i jak to odróżnić?. Z cenami też jest różnie inne na półce a inne w kasie ktoś zawala sprawę, ceny od innych towarów a inny towar na półce nie tylko starsi ale i młodsi sie mylą a przy kasie bystrzejszy odda a gapa zostawi i czy tak powinno być?. A za czasów kierowniczki wcześniej opisanej krzyki bardzo często były i klient nigdy nie miał racji według niej.

Gość • Wtorek [25.08.2020, 15:20:34] • [IP: 83.21.203.**]

Jak w sklepie jest źle to tam nie chodzę, a gamoń od 7 lat robi tam zakupy i teraz wielki problem bo nie patrzy co kupuje? No trzeba naprawdę nie mieć problemów w życiu żeby o takiej głupocie artykuły pisać:) I ten sam ochroniarz od 7 lat na sklepie?To musi być zajebisty bo w większości sklepów wymiana co kilka miesięcy:)

Gość • Wtorek [25.08.2020, 11:24:57] • [IP: 192.95.12.***]

Artykuł jest o niejasnościach w sprawie promocji więc co mają zachowania innych klientów do tej sprawy? Można o nich powiedzieć w normalny sposób bo raczej ludzie jedzą niż...

pracownik marketu • Wtorek [25.08.2020, 00:44:23] • [IP: 37.47.162.***]

szkoda że jak cena nie zgadza się w drugą stronę to tak nie zgłaszacie reklamacji... a jak żrecie na sklepie i nie mówicie o tym przy płaceniu to jest ok prawda? i artykuły z chłodni lub zamrażarki walniecie gdziekolwiek na sklepie to wtedy też jest ok prawda?? ogarnijcie się ludzie..!! niech każdy zacznie od siebie. Nie wspomnę już o waszym chamskim zachowaniu do pracowników - to są tacy sami ludzie jak wy

Gość • Poniedziałek [24.08.2020, 18:47:56] • [IP: 83.20.226.**]

Wszystkich tych co tak narzekają na markety zapraszam na jeden dzień tam do pracy, Nie macie zielonego pojęcia na temat tej pracy, ale do krytyki jesteście pierwsi, Szanowny panie skoro cię tak oszukują w tym netto, to po co tam chodzisz, chyba po to, żeby pracownikom dowalić i nawymyślać jaki to ty jesteś poszkodowany, tylko proszę pamiętać, że zła karma powraca do tego kto ją rozsiewa.

Gość • Poniedziałek [24.08.2020, 14:04:11] • [IP: 77.253.136.**]

Pierwsze słyszę żeby kasjerka kogoś informowała że towar promocyjny lub nie co ją to obchodzi ma kasować takie ma zadanie w danym dniu.Inni wykładają towar, zmieniają ceny albo i nie i czekają żeby się miejsce zwolniło w Biedronce lub Lidlu i przeskok na lepsze.A ta kreatywna, krzykliwa, kłótliwa i wredna już nie pracuje dyscyplinuje teraz Sołectwa bo w WPN się nie bal i za prace podziękowali.

Gość • Poniedziałek [24.08.2020, 12:57:28] • [IP: 192.95.4.***]

Czym się schaby różniły? Co to było promocyjne a co niepromocyjne?

Gość • Poniedziałek [24.08.2020, 12:56:25] • [IP: 188.146.191.***]

Tam zawsze są problemy z cenami. Ciągle są pomyłki.

Gość • Poniedziałek [24.08.2020, 11:08:27] • [IP: 37.47.183.***]

Pan redaktor w dniu zakupu schabu został poinformowany przez kasjerkę ze wziął schab nie promocyjny, mimo to kupił po czym mijają 2 dni i na sklepie aferę narobił aż ochrona i klienci Pana klienta uspokajali

Gość • Poniedziałek [24.08.2020, 10:35:13] • [IP: 167.114.102.***]

Jak tam dalej pracuje osoba co jest teraz soltysem wapna to nie dziwię się, że tak jest. Na mnie kiedyś krzyczała bo spytałem czy dany produkt jest dostępny to odzywki jakbym komuś krzywdę zrobił bo spytałem 😅

Gość • Poniedziałek [24.08.2020, 10:02:59] • [IP: 188.146.191.***]

Informacja z 10 sierpnia. Biedronka ukarana przez UOKiK. Sieć wydała oświadczenie, w którym zapowiada odwołanie od decyzji. Sieć marketów Biedronka poinformowała w komunikacie, że nie podziela wniosków zawartych w decyzji ogłoszonej przez Prezesa UOKiK. Zamierza odwołać się od kary, która nakłada na firmę obowiązek zapłaty 115 mln zł.

Gość • Poniedziałek [24.08.2020, 09:24:35] • [IP: 81.219.207.***]

Czytniki nie zawsze czytają a ile aplikacji można instalować jeszcze takiego śmiesznego sklepu w którym pracują ludzie z łapanki.W Netto na wjeździe bardzo często są pomyłki i trzeba się bardzo pilnować promocje towar z chmurką żółtą prawie zawsze się nie zgadza i czyja to wina należało zapytać kierownika Panie Redaktorze. W Międzyzdrojach nie ma już chyba osoby która by nie była oszukana w Netto na wylocie część nawet nie wie bo nie sprawdza paragonów lub dużo kupuje i to umyka uwadze.Ja osobiście miałem bardzo dużo pomyłek które wyłapałem.

Gość • Poniedziałek [24.08.2020, 08:48:02] • [IP: 83.20.215.**]

A czy łosoś świeży za 236 zł kilogram to normalna cena

Gość • Poniedziałek [24.08.2020, 08:38:18] • [IP: 188.146.160.**]

Przecież na dole paragonu jest odejmowany rabat... szkoda że ten ktoś nie umieścił zdjęcia całego paragonu.

Gość • Poniedziałek [24.08.2020, 07:47:48] • [IP: 83.23.228.***]

Wystarczy zainstalować sobie w komórce aplikację sklepu NETTO i przy jej pomocy sprawdzić można cenę każdego towaru

Gościu • Poniedziałek [24.08.2020, 07:45:25] • [IP: 37.47.184.***]

Zawsze możne się upewnić korzystając z czytników albo zapytać się pracownika czy na pewno ten produkt jest w promocji przecież firmy mogą być różne tego samego produktu. A ciekaw jestem czy Pan redaktor pofatygował się do kierownika o jego wersję?

Gość • Poniedziałek [24.08.2020, 07:37:22] • [IP: 83.168.84.**]

Ale odkrycie ! sklepy na potęgę oszukują, jeszce jak kupuje się jeden lub dwa produkty to pamięta sie cenę, a jak kupuje się więcej to już sie nie pamięta i to wówczas klienta rżną na kasę, do domu patrzysz a tu nic sie nie zgadza, ale to juz za późno na reklamacje.

Gość • Poniedziałek [24.08.2020, 06:54:15] • [IP: 31.0.85.***]

W Lidlu nie mia problemu ze zwrotem, jeśli ktoś się pomyli lub nie zdąży zmienić ceny. Chwale taka obsługę i nikt nigdy do tej pory nie robił uwag. Powininni się na nich wzorować. Bardzo nieładnie

Gość • Poniedziałek [24.08.2020, 04:24:06] • [IP: 37.7.231.*]

Polak jest od dymania a nie reklamacji jak wchodzili na nasz rynek to kilka lat temu pasek bez dziurek do zapięcia wymieniali razem z zegarkiem

Gość • Niedziela [23.08.2020, 23:25:20] • [IP: 77.114.129.***]

I tak najgorzej oszukuje Lidl, właściwie co paragon, to inne ceny niż promocyjne. I nie dość, że człowiek się nastoi w kolejkach, zostanie oszukany, to potem musi znowu wrócić i najlepiej zrobić zdjęcie promocji, bo już się zdarzało, że przy tłumaczeniu przy kasie inny pracownik szybko zmienił cenę. Nawet nie było im wstyd kiedy okazało się że mam zdjęcia w telefonie z niezmienioną ceną. Ani przepraszam ani nic

Oglądasz 1-22 z 22
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Sektor stoczniowy cierpi na brak wykwalifikowanych kadr ■ Akcja „Bezdomni”- nie bądźmy obojętni na ich los. Jeżeli zauważymy osobę narażoną na wychłodzenie, podejdźmy i zapytajmy, czy potrzebuje ona pomocy, a następnie, jeżeli osoba wymaga pomocy, zadzwońmy na telefon alarmowy 112. Telefon odbierze operator Centrum Powiadamiania Ratunkowego, który po krótkim wywiadzie zadysponuje na miejsce odpowiednie służby. Czasami zaledwie jeden telefon może uratować ludzkie życie. Apelujemy do mieszkańców o pomoc, jeśli widzą Państwo osobę bezdomną lub śpiącą na dworze, a z różnych powodów nie chcą Państwo podejść i sprawdzić czy osoba ta potrzebuje pomocy należy jak najszybciej zawiadomić Policję. Każda taka informacja zostanie sprawdzona. Natychmiast na miejsce skierowany zostanie patrol i jeżeli będzie taka potrzeba funkcjonariusze odwiozą osobę do szpitala, ogrzewalni lub w miejsce dla niej bezpieczne ■ Szczepienia przeciw COVID-19 Od 15 stycznia br. ruszyła rejestracja na szczepienia przeciw COVID-19  dla seniorów, którzy skończyli 80 lat. Natomiast od 22 stycznia zarejestrować się będą mogły osoby powyżej 70. roku życia. 25 stycznia 2021 roku rozpoczną się szczepienia dla zarejestrowanych seniorów. Na terenie Gminy Międzyzdroje funkcjonuje jeden punkt szczepień, który mieści się w przychodni PARTNERMED przy ul. Gryfa Pomorskiego 21-23 w Międzyzdrojach. Rejestracji można dokonywać telefonicznie od godz. 8:00 do 18:00 pod wskazanymi poniżej numerami telefonów: - telefony stacjonarne: 91 32 80 178 oraz 91 32 80 179, - telefon komórkowy: 609 479 898. ■